Simbologia i patrimoni cultural en l'art occidental

Objectius

Des del grup de "Simbologia i patrimoni cultural en l'art occidental", adscrit a la Facultat de Filosofia, es pretén difondre coneixement i recerca en l'àmbit del patrimoni, amb els següents objectius específics:

• Posar en valor el patrimoni cultural del qual som hereus.
  • Interpretar el simbolisme de les formes artístiques, arquitectòniques i literàries com a fruit d'un procés de confluència de cultures i tradicions.
  • Aprofundir en el context històric i simbòlic d'aquestes formes artístiques per tal d'interpel·lar-nos sobre la significació dels llegats patrimonials.
  • Reconèixer i formular nous llenguatges per identificar la vocació transcendent partint del coneixement i la recerca del llegat cultural i religiós.
  • Donar a conèixer la recerca de professors i estudiants, i organitzar activitats i itinerris culturals relacionats amb els Practicums i els treballs de recerca.

Sònia Acosata
Jaume Aymar
Enric Benavent
Jordi Carcasó
Anna Casas
Sílvia Coll-Vinent
Javier Muriel
Jesús Oliver-Bonjoch
Enric Puig Giralt
Mònica Santín

Jaume Aymar

Enllaç:
www.patrimonium.cat
(en construcció)

"La culminació de la intel·ligència és la bondat"

José Antonio Marina, Filòsof
  • Coordinadors del Grau en Filosofia, Política i Economia

Grau FIPE Universitat Ramon Llull, Universidad Comillas, Universidad Deusto
  • Presentació del Grau en Filosofia, Política i Economia (18/06/2018)

La Facultat de Filosofia de Catalunya en el seu 30è. aniversari
  • Els professors ens parlen del Grau en Filosofia, Política i Economia, impartit per les Universitats de Deusto, Comillas i Ramon Llull.

Els professors i la seva docència.
  • Filosofia, Política i Economia (Grau conjunt Comillas, Deusto i Ramon LLull). Presentació del Grau 18 de juny a les 18.30 h.

Grau en Filosofia, Política i Economia a Comillas, Deusto i Ramon Llull
  • Grau en Filosofia, Política i Economia (Grau conjunt Comillas, Deusto i Ramon LLull)

Grau en Filosofia, Política i Economia a Comillas, Deusto i Ramon Llull
  • Miscel·lània d'Homenatge al P. Josep M. Coll i Alemany, S.J.

Acte del Beat Ramon Llull 2017, presentació de la Miscel·lània "Persona, Diàleg, Comunitat"