Simbologia i patrimoni cultural en l'art occidental

Objectius

Des del grup de "Simbologia i patrimoni cultural en l'art occidental", adscrit a la Facultat de Filosofia, es pretén difondre coneixement i recerca en l'àmbit del patrimoni, amb els següents objectius específics:

• Posar en valor el patrimoni cultural del qual som hereus.
  • Interpretar el simbolisme de les formes artístiques, arquitectòniques i literàries com a fruit d'un procés de confluència de cultures i tradicions.
  • Aprofundir en el context històric i simbòlic d'aquestes formes artístiques per tal d'interpel·lar-nos sobre la significació dels llegats patrimonials.
  • Reconèixer i formular nous llenguatges per identificar la vocació transcendent partint del coneixement i la recerca del llegat cultural i religiós.
  • Donar a conèixer la recerca de professors i estudiants, i organitzar activitats i itinerris culturals relacionats amb els Practicums i els treballs de recerca.

Sònia Acosata
Jaume Aymar
Enric Benavent
Jordi Carcasó