Humanitats

Pagines:
Preu:
Breu:
Aquest volum és l’homenatge que la Facultat de Filosofia de la Universitat Ramon Llull tributa al Beat Ramon Llull, el seu patró, en el setè centenari de la seva mort (1316-2016). La seva intenció divulgativa, que inclou diverses aportacions des de la filosofia, la teologia, l'art i la biblioteconomia, pretén contribuir a ressaltar el caràcter modèlic i modelador de Ramon Llull en la cruïlla històrica en què actualment el món es troba. En la vida i el pensament de Ramon Llull es pot reconèixer sense dubte un exemple que lliga amb naturalitat la memòria d’una tradició i la capacitat d’innovar i projectar un nou futur on es poden integrar els avenços tecnocientífics amb las propostes nascudes del debat i la recerca en l’àmbit de les ciències humanes i socials. El beat mallorquí emergeix, doncs, com una figura excepcional en la formació de la modernitat europea.

“La pregunta és filosòfica, la troballa, poètica”

Maria Zambrano, filòsofa espanyola (1904-1991)