Filosofia i cultura

Paradigmes, figures i símbols del pensament

JoanMartínez Porcell
Cat autor:
(ed)
Any:
Pagines:
Preu:
Breu:
Aquest llibre és una nova contribució del grup de recerca Filosofia i Cultura de la Facultat de Filosofia de la Universitat Ramon Llull. "Pensar l'U com un Primer ens proporciona un paradigma abstracte però ben arrelat en la pròpia realitat", aquest és un exemple del suggerent concepte de paradigma que formula l'editor en la justificació del volum, el qual recull aportacions de Carles Llinàs (De Principiis Mathematicis. Wittgenstein, l'axiomàtica i el platonisme. I. El Tractatus logico-philosophicus), Joan Martínez Porcell (De Principiis Essendi. I. Siewerth versus Heidegger), Joan Albert Vicens (Malebranche i la filosofia primera), Joan-Carles Elvira Husé (Pràctica de la virtut: reflexions al voltant de l'obra de MacIntyre sobre qüestions d'educació moral), Armando Pego Puigbó (George Steiner ante Heidegger: la ambigüedad política y metafísica como poiesis crítica) i Ignasi Roviró Alemany (Justícia i bellesa: dels miralls de prínceps a Ramon Llull).

"Saber i saber-ho demostrar és saber dues vegades"

Baltasar Gracian