Vicens Folgueira, Joan Albert

Doctor en Filosofia por la Universitat de Barcelona (1988). Profesor de la Facultat de Filosofia de la Universitat Ramon Llull desde 1998, donde imparte Història de la Filosofia moderna y cursos sobre Filosofia epañola del siglo XX. Coordinador de Investigación de la Facultat de Filosofia de la Universitat Ramon Llull des de 2006. Profesor invitado del programa de doctorado en Filosofía Iberoamericana de la Universitat Centroamericana de El Salvador (1994). Profesor de Ética y Filosofia Moderna del l'Institut Superior de Ciències Religioses de Vic (1998-2003). Investigador becado del Ministerio de Educación (1983-86 y 2001-2003) y de la Fundación Caja Madrid (1994 i 2002-2003) para realizar proyectos de investigación sobre Descartes, Ortega y Zubiri. Catedrático de Filosofia del Institut Sabadell (Sabadell). Patrón de la Fundació Jaume Bofill (2002-2012).

• Fem Recerca: coneix Joan Garcia del Muro i la recerca sobre la veritat a les societats democràtiques

Dr. Joan Garcia del Muro "Goodbye, veritat" premi Vallverdú
  • Coordinadors del Grau en Filosofia, Política i Economia

Grau FIPE Universitat Ramon Llull, Universidad Comillas, Universidad Deusto
  • Presentació del Grau en Filosofia, Política i Economia (18/06/2018)

La Facultat de Filosofia de Catalunya en el seu 30è. aniversari
  • Els professors ens parlen del Grau en Filosofia, Política i Economia, impartit per les Universitats de Deusto, Comillas i Ramon Llull.

Els professors i la seva docència.
  • Filosofia, Política i Economia (Grau conjunt Comillas, Deusto i Ramon LLull). Presentació del Grau 18 de juny a les 18.30 h.

Grau en Filosofia, Política i Economia a Comillas, Deusto i Ramon Llull
  • Grau en Filosofia, Política i Economia (Grau conjunt Comillas, Deusto i Ramon LLull)

Grau en Filosofia, Política i Economia a Comillas, Deusto i Ramon Llull
  • Miscel·lània d'Homenatge al P. Josep M. Coll i Alemany, S.J.

Acte del Beat Ramon Llull 2017, presentació de la Miscel·lània "Persona, Diàleg, Comunitat"
  • Premis Ramon Llull Treballs de Recerca Batxillerat 2017

Els alumnes premiats de Batxillerat ens expliquen la seva Recerca
  • Catòlics i musulmans el 2017: desafiament, rebuig o confiança?

Conferència P. Vincent Feroldi, 9 de maig de 2017
  • La URL reflexiona sobre la transformació pedagògica amb motiu del Dia de l’Educació

Carles Llinàs i altres membres de la URL reflexionen sobre la transformació pedagògica
  • Misericòrdia et misera. Conferència del Dr. Jaume Aymar Ragolta

Meditació plàstica sobre la vocació de Sant Mateu, 15 de febrer de 2017
  • Cloenda actes del 7è Centenari Any Llull. Festivitat del beat Ramon Llull patró de la Universitat.

Cloenda actes del 7è Centenari Any Llull. Facultat de Filosofia de la Universitat Ramon Llull. 23 de novembre de 2016.
  • Recerca Facultat de Filosofia - URL

Recerca a la Facultat de Filosofia de la Universitat Ramon Llull
  • La Mediterraneïtat un element que marca l'ADN de Barcelona i Catalunya

Curs d'estiu 2014-2015