Oliver-Bonjoch i Oliver, Jesús

Historiador de l'Art (Universitat de Barcelona, 1993) i doctor arquitecte (Universitat Politècnica de Catalunya, 2003). Professor de la Facultat de Filosofia de la Universitat Ramon Llull, on imparteix classes d’Història de l’Art, assignatures monogràfiques sobre Roma, Barcelona i les cultures del Mediterrani antic, organitza viatges d’estudis i col·labora en el màster en Gestió i Didàctica del Patrimoni Cultural.
En els inicis de la seva especialització en Història de l'Arquitectura, ha estat becari del Comissionat per a Universitats i Recerca (entre 1995 i 1998) i de la Reial Acadèmia d'Espanya a Roma (l'any 2000). També és acadèmic corresponent de la Reial Acadèmia Catalana de Belles Arts de Sant Jordi.

Publicacions

És autor del llibre Arquitectura i societat a la Roma Imperial (2004) i coautor de Simbologia religiosa en l’art occidental (2006).

• Sessió informativa 2021

Febrer 2021
  • Sessió Informativa 2020

Sessió Informativa - Facultat Filosofia URL. 16 de juliol 2020
  • Grau en Filosofia, Política i Economia -FIPE-

• Fem Recerca: coneix Joan Garcia del Muro i la recerca sobre la veritat a les societats democràtiques

Dr. Joan Garcia del Muro "Goodbye, veritat" premi Vallverdú
  • Grau en Filosofia, Política i Economia (Grau conjunt Comillas, Deusto i Ramon LLull)

Grau en Filosofia, Política i Economia a Comillas, Deusto i Ramon Llull
  • Premis Ramon Llull Treballs de Recerca Batxillerat 2017

Els alumnes premiats de Batxillerat ens expliquen la seva Recerca
  • La URL reflexiona sobre la transformació pedagògica amb motiu del Dia de l’Educació

Carles Llinàs i altres membres de la URL reflexionen sobre la transformació pedagògica
  • Recerca Facultat de Filosofia - URL

Recerca a la Facultat de Filosofia de la Universitat Ramon Llull
  • Presentació del llibre

Presentació del llibre dels "25 ANYS de la Universitat Ramon Llull en imatges"

“No hi ha saviesa sense prudència. No hi ha filosofia sense seny”

Jaume Balmes, filòsof i sacerdot català (1810-1848).