GARCIA DEL MURO SOLANS, JOAN

Doctor en Filosofia per la Universitat de Barcelona amb Premi Extraordinari de Doctorat l'any 1993. Professor de la Facultat de Filosofia de Catalunya on imparteix Història de la filosofia medieval, Ètica i Qüestions aprofundides de filosofia moral. Catedràtic de Filosofia a l'Institut Obert de Catalunya i membre del Comitè d'ètica de la Recerca de la Universitat Ramon Llull. En la seva faceta assagística ha rebut, entre altres, el premi d'assaig dels Premis Octubre de València, el premi d'assaig Ciutat d'Alzira en dos ocasions, el Premi Ernest Lluch a la cultura i els drets humans, el Sant Vicent d'Engolasters, Premi Nacional d'Andorra d'Assaig.

Publicacions

Llibres:
Ser y Conocer (1994)
Història de la Filosofia (1997)
El Pensament Ferit (2001)
Totalitarisme Postmodern (2003)
Ficcions Còmplices (2004)
Com ens enganyem. La ceguesa voluntària en les societats contemporànies (2007)
Menú del dia: carn de canó. Set estudis sobre metafísica del consumisme (2010)
La Generación easy (2013)

• Coordinadors del Grau en Filosofia, Política i Economia

Grau FIPE Universitat Ramon Llull, Universidad Comillas, Universidad Deusto
  • Presentació del Grau en Filosofia, Política i Economia (18/06/2018)

La Facultat de Filosofia de Catalunya en el seu 30è. aniversari
  • Els professors ens parlen del Grau en Filosofia, Política i Economia, impartit per les Universitats de Deusto, Comillas i Ramon Llull.

Els professors i la seva docència.
  • Filosofia, Política i Economia (Grau conjunt Comillas, Deusto i Ramon LLull). Presentació del Grau 18 de juny a les 18.30 h.

Grau en Filosofia, Política i Economia a Comillas, Deusto i Ramon Llull
  • Grau en Filosofia, Política i Economia (Grau conjunt Comillas, Deusto i Ramon LLull)

Grau en Filosofia, Política i Economia a Comillas, Deusto i Ramon Llull
  • Miscel·lània d'Homenatge al P. Josep M. Coll i Alemany, S.J.

Acte del Beat Ramon Llull 2017, presentació de la Miscel·lània "Persona, Diàleg, Comunitat"

"Qui no es té a si mateix és molt pobre"

Ramon Llull