uniferia.jpg

La Facultat participa en una fira virtual d’universitats catalanes on presenta la seva oferta de graus per al curs 2020-2021

dimecres, 18 març, 2020
notícies

La Facultat de Filosofia de la Universitat Ramon Llull (URL), juntament amb la resta de facultats i universitats catalanes participa en la plataforma virtual UNIferia, donat l’ajornament del Saló de l’Ensenyament per motius de seguretat sanitària. D’aquesta manera, els estudiants de secundària i de batxillerat del país poden trobar en un sol lloc informació sobre l’àmplia oferta de graus i centres on s’imparteixen. La plataforma està integrada per la UB, la UAB, la UPC, la UPF, la URL, la UdL, la UdG, la URV, la UOC, la UVic-UCC, la UIC i la UAO CEU.

logourl_comunicats.jpg

Informació sobre el Coronavirus

dijous, 12 març, 2020
notícies

La URL està fent un seguiment constant de l’evolució del brot de Covid-19 i està atenta a les mesures que calgui prendre eventualment seguint les recomanacions fetes tant pel Departament de Salut com pel Ministeri de Sanitat, Consum i Benestar Social. En aquest sentit, des de la URL es vol transmetre que s’actuarà en tot moment d’acord amb els principis de proporcionalitat i de no generar alarmisme innecessari.

Vicent Igual

Mor el professor i dominic Vicent Igual

divendres, 14 febrer, 2020
notícies

Aquest dijous 13 de febrer ha mort Vicent Igual, religiós dominic i professor a la Facultat de Filosofia, a l'edat de 71 anys després d'una malaltia.

Igual, de l'Orde de Predicadors (Dominics), neix a Almassora (Castelló) l'any 1948. Va ser ordenat prevere l'any 1972. Llicenciat en Teologia per l''Angelicum, la Universitat Pontifícia Sant Tomàs d'Aquino de Roma, així com Llicenciat en Filosofia per la Universitat de Barcelona.

Facultat Filosofia URL

Sessions informatives i Jornada de Portes Obertes 2020

dilluns, 27 gener, 2020
notícies

La Facultat de Filosofia – URL organitza una sèrie de sessions informatives i Jornades de Portes Obertes per donar a conèixer els seus estudis. També ha fixat les dates per a les proves d’admissió especifiques per al Grau en Filosofia, Política i Economia i els períodes de matriculació per a tots els estudis de la Facultat. Les dates són les següents:

Sessions informatives: (anul·lades amb motiu del Covid-19)

Consell Estudiants URL 2020

La URL té nou Consell d’Estudiants

dijous, 16 gener, 2020
notícies

La URL comença el 2020 amb un nou Consell d’Estudiants (CE). Els estudiants de la Universitat es van reunir abans de Nadal a la seu del rectorat per escollir els membres que composarien el nou Òrgan Permanent del Consell d’Estudiants.

rankingthe.jpg

La URL, classificada novament en el rànquing mundial d'ocupabilitat del Times Higher Education

dijous, 5 desembre, 2019
notícies

La Universitat Ramon Llull, de la qual forma part la nostra Facultat, apareix classificada per quart any consecutiu en el Global Employability Ranking, un rànquing que avalua la capacitat de les universitats per a preparar els seus graduats per al mercat laboral. El rànquing s'elabora tenint en compte l'opinió de directius de recursos humans d'empreses i institucions de tot el món. Aquest any han participat universitats de 41 països.

Acompanyament en la Malaltia

Acompanyar en la malaltia, la proposta formativa pròpia de la Facultat de Filosofia - URL

dimecres, 18 desembre, 2019
notícies

El nombre de persones que decideixen participar en accions d’acompanyament als centres hospitalaris és cada vegada més elevat. La Facultat de Filosofia – URL, amb la col·laboració de l’Institut Borja de Bioètica, l’Institut Universitari de Salut Mental Vidal i Barraquer, i el Secretariat interdiocesà de Pastoral de la Salut Tarraconense, ofereixen el curs ‘d’Expert Universitari en Acompanyament al Procés de Malaltia’. Les classes s’inicien el 7 de gener de 2020.