Grau en Filosofia, política i Economía
27 juliol

Proves d'accés al Grau en Filosofia, Política i Economia (4/09/2018 de 10 h. a 12 h.)

Matrícula del 3 de setembre al 14 de setembre.

Per què triar Filosofia, Política i Economia a la URL?

· Aporta una sòlida formació en ciències polítiques i economia, amb una base important en l’anàlisi crític i moral que proporcionen les Humanitats i la Filosofia.
· Habilita per a l’anàlisi, comprensió i realització de propostes en un moment complex i amb reptes planetaris com l’actual.
· Perspectiva interdisciplinar i global que prioritza, davant el discurs sovint fragmentari, la síntesi coherent i l’amor a la saviesa.
· Ajuda a entendre les implicacions polítiques, econòmiques i ètiques de les decisions públiques.
· Títol amb rellevància acadèmica i professional, que entronca amb la tradició de les universitats anglosaxones i que s’imparteix en algunes de les més prestigioses universitats mundials (Yale, Pennsylvania, Hamburg...).
· Aprofita l’experiència de tres universitats del Campus d’Excel·lència Regional Europeu amb la màxima qualificació: Facultat de Filosofia-URL, Universitat Pontifícia de Comillas i Universitat de Deusto.
Perfil professional i inserció laboral

El nou grau facilita l’adquisició d’habilitats útils per al desenvolupament de diferents carreres i activitats professionals com ara:
· assessor i consultor sociopolític
· analista sociopolític
· gestor d’organitzacions públiques i privades
· política
· periodisme
· indústria
· educació
· direcció d’empreses
· consultoria i relacions públiques
· serveis diplomàtics