volutariat Internacional ACM

Oberta la convocatòria de Voluntariat Internacional ACM

Oberta la nova convocatòria de Voluntariat Internacional ACM
2018.11.21
Aristos Campus Mundus (ACM) obre una nova convocatòria de Voluntariat Internacional ACM d'estiu per a la seva comunitat universitària. Amb això, l'agregació potència cada vegada més el seu compromís amb el desenvolupament sostenible dels països del Sud i del món en el seu conjunt, contribuint així a la sensibilització de les comunitats universitàries amb els problemes derivats de la desigualtat, la injustícia i la desigualtat. Per a aquest curs 2018-2019 es convoquen projectes de dos mesos de durada a Perú i Kenya, d'un mes i mig a Mèxic, i d'un mes a Xile, Brasil, Equador i República.
Totes les persones que vulguin formar part dels projectes, tindran termini per presentar les seves sol·licituds fins el diumenge 2 de desembre.

Informació detallada a l'enllaç que podeu veure a continuació.