16 setembre

La URL habilita dos punts de vacunació sense cita prèvia al campus de La Salle-URL i al d’Esade Sant Cugat-URL

D’aquesta manera, la URL se suma a la campanya de vacunació a les universitats catalanes impulsada pel Departament de Salut amb l’objectiu de continuar lluitant contra la Covid-19 i recuperar la màxima presencialitat i normalitat als campus catalans

El punt de vacunació de La Salle-URL romandrà obert els dies 22 i 23 de setembre, de 15:30h a 18:30h el primer dia i de 09:00h a 12:00h el segon, mentre que el d’Esade Sant Cugat-URL ho farà els dies 23 i 29 de setembre, entre les 12:00h i les 16:00h.

El rector de la URL celebra la iniciativa i remarca el paper conjunt de l’administració, universitats i jovent com a clau per a completar la vacunació.

Dijous, 16 de setembre de 2021. La Universitat Ramon Llull (URL) habilitarà els pròxims 22, 23 i 29 de setembre dos punts de vacunació sense cita prèvia als campus de La Salle-URL a Barcelona i d’Esade Sant Cugat-URL.

Per una banda, el punt de vacunació de La Salle-URL romandrà obert els dies 22 i 23 de setembre, de 15:30h a 18:30h el primer dia i de 09:00h a 12:00h el segon, mentre que el d’Esade Sant Cugat-URL ho farà els dies 23 i 29 de setembre, entre les 12:00h i les 16:00h ambdós dies.

Aquesta acció, emmarcada dins la campanya de vacunació a les universitats catalanes impulsada pel Departament de Salut de la Generalitat, té com a principal objectiu continuar en la lluita contra la Covid-19 mitjançant la immunització ciutadana, i en aquest cas, posant el focus en la comunitat universitària.

El rector de la URL, Josep Maria Garrell, ha elogiat el capteniment i el compromís polític mostrat per les conselleries de Salut i Recerca i Universitats amb aquesta acció i ha fet una crida a la col·laboració dels joves per tal  de completar la vacunació i propiciar el més aviat possible la tornada a la màxima normalitat a les universitats.

Aquesta no és la primera vegada en els darrers mesos que la URL col·labora amb el Departament de Salut per combatre la Covid-19; els passat mesos d’abril i maig, els campus de La Salle-URL, Blanquerna-URL i Esade Sant Cugat-URL ja van ser protagonistes d’un procés de cribratge per tallar cadenes de transmissió de la malaltia, el qual es va saldar amb un total de 2.195 persones participants.