ranking-qs-by-subject-2020_1.jpg
04 març

La URL, entre les millors del món en Business & Management i en Gestió Turística i Hotelera, segons el rànquing QS

El QS World University Ranking by Subject ha situat novament la Universitat Ramon Llull (URL) entre les 50 millors universitats del món en els estudis de Direcció i Gestió (Business & Management) i en el estudis de Gestió Turística i Hotelera (Hospitality & Leisure Management), escalant posicions respecte l’edició anterior.

Així, els estudis de Direcció i Gestió d’ESADE-URL es classifiquen en el número 1 de l’Estat i en el 21 en l'àmbit mundial. Alhora, els estudis de Gestió Turística i Hotelera d’HTSI-URL se situen en 2a posició en l'àmbit estatal i en la 45ena posició mundial.

Com a novetat d’aquesta edició, la URL s’ha classificat també en Computer Science & Information Systems, estudis impartits a La Salle-URL, situant-se en la 11a posició en l'àmbit estatal, i en el rang 551-600 globalment.

Pel que fa a les àrees de coneixement, la Universitat Ramon Llull es troba en la posició 118 del món en Ciències Socials i Gestió (Social Sciences & Management) de les 500 institucions ranquejades.

El rànquing és una de les classificacions d’universitats més prestigioses internacionalment i mesura l’excel·lència educativa de més de 1300 institucions educatives de tot el món en 48 disciplines i 5 àrees de coneixement.

Per a l’elaboració del rànquing es tenen en compte quatre criteris: els resultats d’una enquesta de reputació a acadèmics de tot el món, una segona enquesta de reputació a ocupadors, el número de citacions en publicacions científiques, i l’Índex-H.