La URL, en el top 100
17 novembre

Filosofia, Història, Literatura y Arte, les claus per a figurar en el top 30 mundial de la empleabilaitat (ABC-Sociedad 17/11/2016)

La URL, en el top 100 de l'ocupabilitat segons el rànquing mundial Times Higher Educations

Best Universities for graduate jobs: Global Unviersity Employability Ranking 2016

La Universitat Ramon Llull és l'única universitat catalana i una de les tres espanyoles en aquesta classificació mundial.

Dijous, 17 de novembre de 2016. La universitat Ramon Llull (URL) apareix enguany en el top 100 de l'ocupabilitat segons el reconegut rànquing que elabora  Times Higher Educations (THE), referent internacional en el sector universitari, que enguany publica la seva 6a edició anual del Rànquing Mundial d'ocupabilitat.

La URL es posciona com l'única universitat catalana i la tercera espanyola entre les 150 millors univeristats del món més ben valorades per les grans empreses a l'hora de contractar els seus graduats.

El rànquing, que s'elabora en base a una enquesta a 2.500 responsables del personal en 20 països, i sobre l'opinió expressada per 3.500 executius de tot el món, situa la URL al lloc 86 entre 150 institucions d'educació superior amb millors nivells d'ocupabilitat dels seus alulmnes.

En aquest top 100 destaquen les universitats estatunidenques com l'Institut de Tecnologia de Califòrnia i l'Institut de Tecnologia de Massachusetts(MIT) i la Universitat de Harvard. A Espanya despunten, juntament a la URL, dues altres universitats privades: l'IE University i la Unviersidad de Navarra.