rankingthe.jpg
05 desembre

La URL, classificada novament en el rànquing mundial d'ocupabilitat del Times Higher Education

La Universitat Ramon Llull, de la qual forma part la nostra Facultat, apareix classificada per quart any consecutiu en el Global Employability Ranking, un rànquing que avalua la capacitat de les universitats per a preparar els seus graduats per al mercat laboral. El rànquing s'elabora tenint en compte l'opinió de directius de recursos humans d'empreses i institucions de tot el món. Aquest any han participat universitats de 41 països.

Aquest prestigiós rànquing -elaborat per la consultora francesa Emerging HR Consultancy Emerging i publicat pel Times Higher Education- situa la URL en la posició 194.

En total, s'han posicionat tres universitats catalanes i sis espanyoles (IE University de Segòvia, Universitat de Navarra, Universitat Autònoma de Barcelona, Universidad Complutense de Madrid i Universitat Pompeu Fabra).