10 maig

LA URL CELEBRA EL 25È ANIVERSARI DEL SEU RECONEIXEMENT OFICIAL COM A UNIVERSITAT PER PART DEL PARLAMENT DE CATALUNYA

Dimarts, 10 de maig de 2016. Avui fa 25 anys del reconeixement unànime per part del Parlament de Catalunya de la Universitat Ramon Llull (URL), segons la Llei 12/1991 de 10 de maig de 1991, publicada en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC) núm. 1445 (pàg. 2648)Aquest esdeveniment va significar que la URL es constituís com la primera universitat privada de l’Estat espanyol en el marc de la Llei de Reforma Universitària (LRU).

Coincidint amb aquesta aprovació, Josep Laporte, conseller d’Ensenyament del moment, va afirmar que la URL seria “una garantia per afrontar la competitivitat europea”. La nova universitat, va afegir, tenia com a principal objectiu “consolidar i potenciar les activitats acadèmiques i científiques”.