stand_fira_campus_virtual.jpg
19 maig

La Facultat participa al Fira Campus Virtual per presentar la seva oferta de graus per al curs 2020-2021

La Facultat de Filosofia de la Universitat Ramon Llull (URL), juntament amb la resta de facultats i universitats catalanes participa a Fira Campus Virtual, l'opció online en substitució del Saló de l'Ensenyament.
D’aquesta manera, els estudiants de secundària i de batxillerat del país poden trobar en un sol lloc informació sobre l’àmplia oferta de graus i centres on s’imparteixen.

L’edició especial per als graus de les universitats catalanes estarà activa del 20 al 24 de maig al lloc web https://www.firacampusvirtual.com/. S’hi podrà accedir mitjançant un format responsiu i adaptable a dispositius mòbils, i a més durant aquests dies, a través dels canals de xat, es donarà atenció i orientació personalitzada als futurs universitaris sobre les titulacions de grau, els sistemes d’accés i de formalització de matrícula, les possibilitats d’ajuts i beques per a l’estudi, i les opcions de mobilitat internacional de cada universitat.

Tot i així, la informació restarà disponible i es podrà consultar al mateix lloc fins al mes d’octubre. A més, en el punt d’informació principal de la plataforma, els usuaris trobaran dades generals sobre el sistema universitari català, així com un cercador per localitzar els diferents títols de les universitats participants a la fira.

Si voleu consultar el nostre stand i demanar informació envieu-nos un correu a comunicacio@filosofia.url.edu i us indicarem la manera d'accedir a la Fira.