Imatge Ramon Llull
29 octubre

Festivitat del Beat Ramon Llull. "Per què estudia Ramon Llull en temps de crisi" conferència a càrrec de la Dra. Maribel Ripoll

Festivitat del Beat Ramon Llul.  27 de novembre de 2019 a les 12 h. en el marc de les quartes hores de dimecres a la Sala Sant Jordi.
"Per què estudia Ramon Llull en temps de crisi", conferència a càrrec de la Dra. Maribel Ripoll Perelló. Professora de la Universitat de les Illes Balears.

Doctora en Filologia Catalana per la Universitat de les Illes Balears (2012) amb la tesi Edició crítica i estudi introductori del Llibre d'intencions de Ramon Llull, dirigida pel Dr. Gabriel Ensenyat i Pujol. Llicenciada en Filologia Catalana i Lingüística General por La mateixa Universitat (2000). Acreditada com a professor ajudant doctor per l'AQUIB (2013). Membre del Grup de recerca consolidació Coditecam II de la Universitat de Barcelona; Membre del projecte Història de la llengua catalana (GRHILLC), del Grup d'Estudis Medievals de la UIB (GRESMED). Des de l'any 2006 es Magister de la Maioricensis Schola lul·lístics. Es coordinadora de la Càtedra Ramon Llull de la Universitat de les Illes Balears (2003-2007 / 2013). Es secretaria del Consell Editor de la revista Studia Lulliana. Es Membre del consell de redacció de la revista Lluc, Membre de la Comissió Editora del Patronat Ramon Llull i Membre del consell editor de la Col·lecció Blaquerna.
Des d'octubre de 2007 es professora del Departament de Filologia Catalana de la UIB. Des de llavors, ha impartició classes en els estudis de Filologia Anglesa, de Magisteri i de Filologia Catalana, a més d'impartir els tallers de català a la UOM. Imparteix docència en el Màster de Formació de Professorat des del curs 2012-2013. Es la coordinadora de l'àrea de català per a les Proves d'accés a la Universitat (PAU).