06 octubre

Celebració del 25è. aniversari URL

Celebració del 25è aniversari i Acte inaugural de curs, que tindrà lloc el proper dijous 6 d'octubre a la Llotja de Mar.

Dimarts, 10 de maig de 2016. Fa 25 anys del reconeixement unànime per part del Parlament de Catalunya de la Universitat Ramon Llull (URL), segons la Llei 12/1991 de 10 de maig de 1991, publicada en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC) núm. 1445 (pàg. 2648)Aquest esdeveniment va significar que la URL es constituís com la primera universitat privada de l’Estat espanyol en el marc de la Llei de Reforma Universitària (LRU).

Coincidint amb aquesta aprovació, Josep Laporte, conseller d’Ensenyament del moment, va afirmar que la URL seria “una garantia per afrontar la competitivitat europea”. La nova universitat, va afegir, tenia com a principal objectiu “consolidar i potenciar les activitats acadèmiques i científiques”.

Inauguració

Dijous, 6 Octubre, 2016 - 19:00

Casa Llotja de Mar | Pg. Isabel II, 1. Barcelona | mapa
(entrada pel carrer Plau de Palau)

Contacte:

Tel. 93 602 22 12 | 25anys@url.edu

Informació:

El dijous 6 d’octubre, a les 19 h, tindrà lloc a la Casa Llotja de Marde Barcelona l'acte de celebració del 25è aniversari de la Universitat Ramon Llull i la inauguració del curs 2016-2017.

La celebració s’iniciarà a les 17.30h amb una Eucaristia a la Basílica de Santa Maria del Mar (Pl. de Santa Maria, 1. Barcelona) i, seguidament, tindrà lloc l’acte acadèmic.

Lola Badia, medievalista experta en Ramon Llull, directora del Centre de Documentació Ramon Llull i Premi Nacional de Cultura 2016, impartirà la lliçó inaugural, que versarà sobre el beat Ramon Llull, patró de la URL.

L'acte comptarà amb la participació del president del Patronat de la Fundació Universitat Ramon Llull, Joan Josep Brugera; el rector de la URL, Josep M. Garrell; i la secretària general de la URL, Anna Berga.

En el transcurs de l'acte es presentarà el llibre commemoratiu del 25è aniversari de la URL.

Més informació sobre l'acte i sobre el 25è aniversari de la URL awww.url.edu/25anys.