07 octubre

4 alumnes llegeixen el seu Treball Final de Màster a la Facultat

L’inici del curs universitari a la Facultat de Filosofia-URL ha comptat amb la lectura de quatre Treballs Finals de Màster. Quatre alumnes del nostre Màster Recerca en Filosofia i Estudis Humanístics han defensat davant del tribunal acadèmic el seu Treball Final.

Les lectures, que han tingut lloc el dimecres 30 de setembre, han anat a càrrec de Francisco Javier Memba, amb el treball titulat Mentre no tinguem rostre. Mite i realitat en el pensament filosòfic de C. S. Lewis, amb traducció anotada de la segona part de Till We Have Faces.

De Marc Aliguer, amb el treball La radicalidad humana. Una aproximación a la antropología trascendental de Leonardo Polo. D’Alberto Ferrer, amb el treball Ética, axiología y algo más.

I de Laia Martí, amb el treball El llenguatge empresonat en l'experiència inefable, un recorregut entre Simone Weil i Giorgio Agamben.