Oliver-Bonjoch i Oliver, Jesús

Historiador de l'Art (Universitat de Barcelona, 1993) i doctor arquitecte (Universitat Politècnica de Catalunya, 2003). Professor de la Facultat de Filosofia de la Universitat Ramon Llull, on imparteix classes d’Història de l’Art, assignatures monogràfiques sobre Roma, Barcelona i les cultures del Mediterrani antic, organitza viatges d’estudis i col·labora en el màster en Gestió i Didàctica del Patrimoni Cultural.
En els inicis de la seva especialització en Història de l'Arquitectura, ha estat becari del Comissionat per a Universitats i Recerca (entre 1995 i 1998) i de la Reial Acadèmia d'Espanya a Roma (l'any 2000). També és acadèmic corresponent de la Reial Acadèmia Catalana de Belles Arts de Sant Jordi.

Publicacions

És autor del llibre Arquitectura i societat a la Roma Imperial (2004) i coautor de Simbologia religiosa en l’art occidental (2006).

• Misericòrdia et misera. Conferència del Dr. Jaume Aymar Ragolta

Meditació plàstica sobre la vocació de Sant Mateu, 15 de febrer de 2017

• Cloenda actes del 7è Centenari Any Llull. Festivitat del beat Ramon Llull patró de la Universitat.

Cloenda actes del 7è Centenari Any Llull. Facultat de Filosofia de la Universitat Ramon Llull. 23 de novembre de 2016.

• Recerca Facultat de Filosofia - URL

Recerca a la Facultat de Filosofia de la Universitat Ramon Llull

• URL 25 anys 2

Com definiries la Universitat Ramon Llull en una paraula

• La Mediterraneïtat un element que marca l'ADN de Barcelona i Catalunya

Curs d'estiu 2014-2015

• Presentació del llibre

Presentació del llibre dels "25 ANYS de la Universitat Ramon Llull en imatges"

“Per llegir cal entendre, per escriure cal saber, per comprendre cal creure”

J.W. Goethe (1749-1832), poeta, novelista, dramaturg i científic germànic.