Oliver-Bonjoch i Oliver, Jesús

Historiador de l'Art (Universitat de Barcelona, 1993) i doctor arquitecte (Universitat Politècnica de Catalunya, 2003). Professor de la Facultat de Filosofia de la Universitat Ramon Llull, on imparteix classes d’Història de l’Art, assignatures monogràfiques sobre Roma, Barcelona i les cultures del Mediterrani antic, organitza viatges d’estudis i col·labora en el màster en Gestió i Didàctica del Patrimoni Cultural.
En els inicis de la seva especialització en Història de l'Arquitectura, ha estat becari del Comissionat per a Universitats i Recerca (entre 1995 i 1998) i de la Reial Acadèmia d'Espanya a Roma (l'any 2000). També és acadèmic corresponent de la Reial Acadèmia Catalana de Belles Arts de Sant Jordi.

Publicacions

És autor del llibre Arquitectura i societat a la Roma Imperial (2004) i coautor de Simbologia religiosa en l’art occidental (2006).

• Presentació del Grau en Filosofia, Política i Economia (18/06/2018)

La Facultat de Filosofia de Catalunya en el seu 30è. aniversari

• Els professors ens parlen del Grau en Filosofia, Política i Economia, impartit per les Universitats de Deusto, Comillas i Ramon Llull.

Els professors i la seva docència.

• Filosofia, Política i Economia (Grau conjunt Comillas, Deusto i Ramon LLull). Presentació del Grau 18 de juny a les 18.30 h.

Grau en Filosofia, Política i Economia a Comillas, Deusto i Ramon Llull

• Grau en Filosofia, Política i Economia (Grau conjunt Comillas, Deusto i Ramon LLull)

Grau en Filosofia, Política i Economia a Comillas, Deusto i Ramon Llull

• Miscel·lània d'Homenatge al P. Josep M. Coll i Alemany, S.J.

Acte del Beat Ramon Llull 2017, presentació de la Miscel·lània "Persona, Diàleg, Comunitat"

• Premis Ramon Llull Treballs de Recerca Batxillerat 2017

Els alumnes premiats de Batxillerat ens expliquen la seva Recerca

"La culminació de la intel·ligència és la bondat"