portes obertes 2017
20 març

PORTES OBERTES 19 d'abril a les 18,30 h.

El dimecres 19 d'abril a les 18,30 h. JORNADA DE PORTES OBERTES a la Facultat de Filosofia de la Universitat Ramon Llull.

Del 22 al 26 de març, com cada any al SALO DE L'ENSENYAMENT  a l'Estand I-910, Pavelló2 trobareu informació pertinent als nostres graus, màsters i doctorat.

Grau en Filosofia. En horari de matí

Màster en Recerca en Filosofia i Estudis Humanístics.  I. Itinerari en Filosofia   II. Itinerari en Humanitats. En horari de tarda

Doctorat en Filosofia: Humanisme i transcedència. El doctorat en Filosofia és el resultat de la col·laboracioó del Departament de Filosofia de la Facultat de Ciencias Humanas de la Universidad Pontificia de Comillas (Madrid) i de la Facultat de Filosofia de la Universitat Ramon Llull (Barcelona) en el marc del Campus d'Excel·lència Internacional Aristos Campus Mundus 2015 que uneix les Universitats esmentades i la de Deusto (Pais Basc).

Postgrau: Diploma d'especialització en Gestió del Patrimoni. Màster en Història i Patrimoni Cultural  (Títol propi). En horari de tarda.