Llac
10 juliol

Oberta la matrícula del curs 2017-2018

El grau en Filosofia de la Universitat Ramon Llull, ocupa la 1a. posició en el seu àmbit d'estudi segons U-rànking considerat el millor Grau de la seva especialitat a tota Espanya.
Oberta la matrícula del Grau en Filosofia, Màster en Recerca en Filosofia i Estudis Humanístics, Doctorat en Filosofia: Humanisme i transcendència, Diploma d'specialització en Gestió del Patrimoni Cultura i el Màster en Història i Patrimoni Cultural.
Grau en Filosofia, el termini per a formalitzar la matrícula s'obrirà el dia 10 de juliol i finalitzarà el 22 de setembre, del 28 de juliol al 3 de setembre la Facultat romandrà tancada.Inici del curs  12 de setembre.

Màster i Doctorat, el termini per a formalitzar la matrícula s'obrirà el dia 10 de juliol i finalitzarà el 14 d'octubre, del 28 de juliol al 3 de setembre la Facultat romandrà tancada. Inici del curs 3 d'octubre.

El termini per a formalitzar la matrícula de les Aules Obertes i de la Formació del Professorat serà del 10 de juliol al 14 d'octubre, del 28 de juliol al 3 de setembre la Facultat romandrà tancada.

L'horari d'atenció al públic de dilluns a dimecres d'11 h. a 13 h. i de 17 h. a 19 h. ;  dijous i divendres d'11 h. a 13 h.