Joan Carles Elvira
20 novembre

Ha mort el P. Joan Carles Elvira (20/11/2017), professor de la Facultat de Filosofia de Catalunya-URL

Ha mort el P. Joan Carles Elvira
Doctor en Filosofia, va ser prior i mestre de novicis de la comunitat, tenia 61 anys i en feia 20 que era monjo

Montserrat, 21 de novembre de 2017. Ahir al vespre va morir al Monestir de Montserrat, després d’una llarga malaltia, el P. Joan Carles Elvira i Husé, monjo de Montserrat. Tenia 61 anys i en feia 20 que era monjo. La missa exequial tindrà lloc demà, dimecres, a les 10.45h, a la Basílica de Santa Maria i serà presidida pel P. Abat Josep M. Soler. Es podrà seguir en directe a través de Montserrat RTV (www.montserratcomunicacio.cat).

El P. Joan Carles Elvira va néixer a Barcelona el 5 de juny de 1956. Va entrar al noviciat el 21 de desembre de 1996, va realitzar la professió temporal el 5 de setembre de 1998 i la solemne el 3 de febrer de 2002. Va ser ordenat sacerdot el 8 de desembre de 2006. Era doctor en Filosofia, especialitat d’Ètica. Va ser professor de Filosofia al Monestir i a la Facultat de Filosofia de Catalunya (URL). Va ser president de la Societat d’Estudis Monàstics. Entre els càrrecs que va tenir a la comunitat benedictina de Montserrat destaquen el de prior, el de sots-prior i el de mestre de novicis.

Abans d’entrar a Montserrat, el 1996, es va dedicar a l’ensenyament mitjà i superior. Durant un temps va treballar amb sor Genoveva Masip en l’ajut a malalts de la SIDA. Va oferir també els seus serveis en el Centre Pere Mitjans, dedicat a l’atenció de disminuïts físics i psíquics. Igualment, va participar durant uns anys, a partir de la seva fundació, amb la Comunitat Monàstica del Mas Blanc.

Departament de Premsa i Comunicació de Montserrat
93 877 77 75 / 606 942 948 / oscarbardaji@abadiamontserrat.net