Visita president Fundació URL
02 febrer

El president del Patronat de la URL. Sr. Josep Martínez-Rovira visita la Facultat de Filosofia

El nou president del Patronat de la Universitat Ramon Llull, Sr. Josep Martínez-Rovira  acompanyat pel rector de la Universitat Ramon Llull, Dr. Josep M. Garrell, visiten la Facultat de Filosofia i s'entrevisten amb les autoritats de la facultat, degà Dr. Jaume Aymar i vicedegà Dr. Carles Llinàs, entre d'altres temes van parlar de la singularitat del model federal de la Universitat, la seva naturalesa d'inspiració humanista i cristiana, de la seva vinculació a la Unviersitat des de 2012 com a membre del Patronat, i com a president de la seva càtedra d'ètica aplicada -Càtedra ETHOS Ramon Llull- des de 2009. Han remarcat el paper i el servei a la societat i la gran tasca que ha dut a terme la Universitat, les Facultats i institucions vinculades aquests 25 anys.

A continuació, acompanyats de la Dra. Sílvia Coll-Vinent, varen fer un recorregut per les instal·lacions de la Facultat.