u-rànquing Filosofia
02 juny

El Grau en Filosofia de la URL, ocupa la 1a. posició en el seu àmbit d'estudi segons U-rànking considerat el millor Grau de la seva especialitat a tota Espanya

1/06/2017 U-Rànking

El Grau en Filosofia de la Universitat Ramon LLull, ocupa la 1a. posició del seu àmbit d'estudi i considerat  el millor Grau de la seva especialitat a tota Espanya.

A través del web de l’U-Ranking, el trobeu en enllaç relacionat, podeu elaborar rànquings personalitzats comparant tots els graus oficials de l’Estat. La URL te diversos graus entre els 10 millors de l’Estat.  Destaca de manera especial, el Grau en Filosofia de la URL que ocupa la 1a posició del seu àmbit d’estudi.

Podeu consultar en enllaç relacionat  U-Rànquing de les Universitats Espanyoles i escollir les vostres preferències.

Destacar que els resultats d’enguany mostren que en el rànquing global de productivitat (U-Ranking) la URL es situa en la posició 6ena. d’universitats de l’Estat amb un major rendiment, dues posicions menys que l’any anterior.  Aquesta posició al rànquing global situa la URL com la primera universitat privada catalana, posició que repeteix per tercer any consecutiu.

Aquest projecte també elabora l’U-Ranking Volumen, que analitza el volum total de resultats (docents, de recerca i d’innovació i desenvolupament tecnològic), però sense corregir els resultats segons la mida de les institucions. En aquesta classificació, la Universitat ocupa la posició 23, convertint-se així, juntament amb la Universitat de Navarra, la millor posicionada pel seu volum de resultats entre les institucions d’aquesta titularitat.

Així mateix, també s’han presentant tres rànquings específics que mesuren exclusivament les dimensions de productivitat docent, recerca i innovació. A nivell de productivitat docent, la URL es consolida en la 2a posició de tot l'Estat, pel que fa al rànquing de recerca ocupa la 9a posició, i pel que fa a innovació la URL ocupa la 16a posició

Per altra banda, com a novetat d’enguany, s’ha presentat el nou Indicador Homogeni d’Ocupabilitat que estudia la inserció laboral dels graduats universitaris. Els resultats mostren que la URL se situa entre les primeres universitats de l’Estat en inserció laboral (concretament la 9a. posició).