Logo Cluc
18 setembre

Certificat d'Anglès de les Universitats Catalanes. Octubre 2017

Certificat d'Anglès de les Universitats Catalanes. Convocatòria d'octubre de 2017.Matrícula oberta del 18 al 29 de setembre

El CLUB B2 és un examen interuniversitari que permet obtenir un certificat oficial que acredita el nivell B2 d'anglès segons el MECR del Consell d'Europa.
Certificat amb validesa oficial al conjunt de les universitats europees i la Generalitat de Catalunya.
Serveix per acreditar la competència en una tercera llengua a tots els efectes acadèmics i professionals.

Cpntinguts: L'examen és en paper i es divideix en 4 proves: exprressió escrita, expressió oral, comprensió escrita i comprensió oral.

Convocatòria:  Octubre 2017
El període de realització dels exàmens és del 16 al 27 d'octubre.
Les proves d'expressió i comprensió escrita, i també la prova de comprensió oral es realitzen a totes les universitats el mateix dia i hora: 20 d'octubre a les 10 h.
Les proves d'expressió oral es realitzen entre els dies 16 i 27 d'octubre. Un cop acabat el termini d'inscripció a la prova, es convocarà individualment els examinands
un d'aquests dies per fer aquestes proves correlatives.

Lloc:  Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna-URL c/ Císter, 34   08022 Barcelona

Enllaços relacionats