Cartes Aules Obertes i Diploma 2n. Semestre
22 desembre

Aules Obertes Filosofia i Humanitats

AULES OBERTES DE FILOSOFIA I HUMANITATS.

Oberta la matrícula de les Aules Obertes i cursos de Formació del Professorat
del 19 de desembre de 2016 al 20 de febrer de 2017.

La Facultat de Filosofia de Catalunya (URL) té una llarga tradició d'estudis filosòfics i humanístics. A més del Grau en Filosofia, el Màster en Recerca en Filosofia i Estudis Humanístics, el Doctorat en Filosofia (humanisme i transcendència), el Diploma d'especialització en Gestió del Patrimoni Cultural Eclesiàstic, el Màster en Història i Patrimoni Cultural de l'Església, la Facultat ofereix cursos d'alt nivell universitari per a la Formació del professorat, i especialment dirigits al professorat de les àrees de Filosofia, Humanitats, Ciències Socials o Llengua i Literatura.

La Facultat de Filosofia de la Universitat Ramon Llull ofereix, per al segon semestre del curs 2016-2017, una sèrie de cursos en règim obert, Aules Obertes, adreçats al públic en general, en horari de tarda-vespre. Són cursos sobre matèries de Filosofia i Humanitats als quals es pot assistir com a oient.

Els mòduls del Diploma d'especialització en Gestió del Patrimoni Cultural, també s'ofereixen com a Aules Obertes i Formació del Professorat.

En aquest mateix web teniu informació detalla dels cursos d'Aula Oberta i del Diploma d'especialització en Gestió del Patrimoni Cultural Eclesiàstic.