invitació acte Grau en Filosofia, Política i Economia
29 maig

Acte de presentació del Grau en Filosofia, Política i Economia 18 de juny a les 18.30 h.

Taula rodona, presentació del nou grau en Filosofia, Política i Economia de la Facultat de Filosofia-URL
· Joan Garcia del Muro i Eduard Ibáñez, professors del grau, i M.H. Sr. Joan Rigol participaran a la taula amb la moderació de Jaume Aymar, degà de la Facultat de Filosofia.

· Jornada acadèmica oberta el proper 18 de juny a les 18.30 h. a la Facultat de Filosofia-URL (Aula magna).

Barcelona, 25/05/2018. Aportar raons que justifiquin la interrelació entre filosofia, política i economia. Aquest serà el fil conductor de la taula rodona que organitza la Facultat de Filosofia de la Universitat Ramon Llull (URL) el proper 18 de juny a les 18.30 h. a l’Aula magna del Seminari Conciliar de Barcelona (C/ Diputació 231, Barcelona). En l’acte, que servirà per presentar el nou grau en Filosofia, Política i Economia, hi participaran els professors del grau Joan Garcia del Muro i Eduard Ibáñez, a més de Joan Rigol, expresident del Parlament de Catalunya. La taula estarà moderada per Jaume Aymar, degà de la Facultat de Filosofia i Director de Catalunya Cristiana i Radio Estel, i podrà seguir-se a través de les xarxes socials amb l’etiqueta #grauFIPE_URL.

El grau en qüestió, que iniciarà la Facultat de Filosofia-URL a partir del curs 2018-2019, l’organitza acompanyada de dues universitats amb la màxima qualificació europea —Universitat Pontifícia Comillas i Universitat de Deusto— i «pretén aportar una formació amb una visió humanista i, alhora, amb la capacitat tècnica per comprendre el funcionament de l’Economia i la Política», segons sosté el degà de la Facultat de Filosofia-URL, Jaume Aymar.

Pla d’estudis del grau

El nou grau facilita l’adquisició d’habilitats útils per al desenvolupament de diferents carreres i activitats professionals com ara assessor i consultor sociopolític, analista sociopolític, gestor d’organitzacions públiques i privades, política, periodisme, indústria, educació, direcció d’empreses, consultoria i relacions públiques, serveis diplomàtics, governs autonòmics i locals, organismes internacionals.

El grau consta de quatre cursos acadèmics de 60 crèdits cadascun (240 crèdits ECTS total), en horari de matí i es realitza en modalitat semipresencial a la Facultat de Filosofia-URL. En el darrer curs s’inclou un itinerari formatiu en filosofia.

Més informació:

· Web grau Filosofia, Política i Economia:

· Fulletó del grau: http://www.filosofia.url.edu/sites/default/files/grau_catala_fipe.pdf

· www.filosofia.url.edu
A/e facultat@filosofia.url.edu